رویدادها آرشیو خبر ها
اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

در این بخش با جدید ترین اخبار از باشگاه یوونتوس ایتالیا با شما خواهیم بود و در حال حاضر همه چیز تحت تاثیر لیست بلند مصدومان یوونتوس در روزهای اخیر بوده و حالا همه در انتظار مشخص شدن زمان دقیق بازگشت مصدومان هستند و این در حالی است که، دیبالا و موراتا از بند مصدومیت رها شده اند اما هنوز به شرایط ایده و مسابقه نرسیده اند و این موضوع باعث شده پیرلو کمبودهای زیادی را در ترکیب تیم خود احساس کند.

 

کولوسفسکی:

 

با توجه به عدم امادگی دیبالا و موراتا، پیرلو تصمیم دارد از کولوسفسکی در دیدار مقابل کروتونه به عنوان بازیکن اصلی بازی بگیرد. «»

 

دیبالا:

 

لاستمپا مدعی شد که مدیران یوونتوس و مدیر برنامه های دیبالا طی روزهای آینده با هم دیدار خواهند داشت تا در مورد تمدید قرارداد دیبالا صحبت کنند.

 

دراگوسین:

 

توافق بین یوونتوس و دراگوسین حاصل شد و بزودی قرارداد این مدافع جوان تمدید می شود. گفته می شود قرارداد این بازیکن 5 ساله خواهد بود.

 

رمزی:

 

من در حال تلاش هستم تا به مرز کامل آمادگی برسم و بهترین نمایش را در خط میانی یووه داشته باشم.

 

وضعیت خط هافبک یوونتوس:

 

لاستمپا اعلام کرد که خط هافبک یوونتوس در وضعیت استانداردی قرار ندارد و حالا با مصدومیت ارتور، رمزی و بنتانکور، شرایط پیرلو برای انتخاب بازیکن بسیار سخت شده و باید به دنبال راه حل باشد.

 

استراماچونی:

 

یوونتوس هنوز یوونتوس است و بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد ولی آنها هنوز به ثبات لازم و کافی نرسیده اند و هنوز نیاز به زمان است.

 

دیپای:

 

یوونتوس پیشنهادی 4 ساله به ارزش سالانه 5 میلیون یورو برای ممفیس دیپای ستاره لیون آماده کرده است، در صورتی که دیپای پیشنهاد یووه را بپذیرد با قراردادی آزاد راهی تورین خواهد شد.

 

راموس:

 

توتو مدعی شد که یوونتوس انچنان برای جذب ازاد راموس در تلاش نیست و منچستری ها شانس بیشتری دارند.

 

میلیک:

 

لاستمپا مدعی شد یوونتوس در زمستان تلاش زیادی برای جذب میلیک کرد اما پیرلو با این بازیکن موافق نبود و همین موضوع سبب شد تا او از لیست یووه خط بخورد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: